Tuesday, August 9, 2011

Blog Aku bersalin Baju Lagi!!!

Posted by Nina Jamil. at 10:36 PM
Heee..hari ini macam biasa keja aku kat sini mengulat ajer,maksud aku mengulat tue bkn malas buat kerja,tp mmg tak ader kerja nak buat,biasa la bulan2 puasa mmg bisnes slow bertembung la pulak dgn bulan "HUNGRY GHOST"dlm kepercayaan cina,mmg kurang la kat hotel ni kan..
  dah duduk saja2 tue kan tangan tue pun menggatal la g buka netbook tue.tgk kan blog ni dah rasa cm jemu plk wallpaper ni!aku ni bkn nyer pro bab nak edit2 background ni,,.header blog aku tue pun aku buat berapa lama baru la jadi,padan la sampai dh nek rabun nak refer dr blog2 otai yang lain.
Bagi aku yg lulusan tadika kemas dalam bab-bab internet,computer mua ni..aku mencari cara mudah jer...so aku selalu amik background kat sini http://www.thecutestblogontheblock.com/ .kat situ korang boleh pilih mana background yang cantik untuk blog korang,nak apply kt blog pun senang just copy n paste kod saja..(sesuai la utk newbies cam aku ni)..selain daripada tue ada gak animation cute2 untuk blog korang,,pendek kata kita ni kena rajin jalan2 ke blog org lain,sambil tue kutip2 la ilmu dari diaorang,,walaupun sesetengah blog tue untuk mendapatkan pendapatan,tp aku berblogging ni sekadar nak meluahkan perasaaan dan memahatkan perkembangan anak aku aja..so aku tak berapa amik kisah tentang follower ni..kalau ada org baca 'Alhamdullillah...tak ada pun tak apa..ada aku kisah ..hehehe

0 comments:

Post a Comment

 

Adam Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei