Sunday, January 13, 2013

NH Detoxlim Natural Clenx Tea la Pulak!!!

Posted by Nina Jamil. at 12:15 AM
Nie la teh org bandar!!
Assalamualaikum...
Hari nie akhirnya aku menyinggah jgkla ker Watson tue..dh tak thn lg dok baca review pasai NH DETOXLIM tue..rasa nak menerai dh membuak-buak!!perasaan nak jd kurus dgn sekelip mata dh timbul plk..

Tea ni mula2 aki tgk ayah aku yg minum..dia bg tau dia cirit-cirit mkn tea ni..dia ckp tea ni mcm tea herba org kampung tue.tp aku tgk warna air dia light skit dr org kampung punya..mungkin ni teh org bandar kot!!!!
3 hari aku baca review kt internet ada yg ckp okey ada yg kata tak..tp yg pasti aku tau sure tercirit la..ndak plk aku dgr org kata org gemuk air cepat turunkan..lg la aku laju nak minum tea ni..

Tadi aku minum tea ni rasa nyer sangat light seperti warna nya jgk!! tak ada rasa payau atau kelat ,senang nak telan dan mudah diterima oleh tekak aku. Tak macam teh orang kampung atau teh jamu mustika ratu yang tersangat hitam warnanya dan kelat + payau.
Selepas bancuh,tunggu sejuk nak hirup!!
Aku beli ni tadi pek kecik yang 20 paket tea harga RM28.80. Nak beli yang besar bajet tak cukup!!Paket yang aku guna td aku tak buang terus,aku simpan dulu untuk kegunaan malam plak..so boleh la jimat kan.!

Dekat kotak tue dia ada tulis faedah nya:-
Natural Clenx Tea tiada gula tambahan, ia merupakan satu pilihan unggul untuk kehidupan sihat.Ia digunakan secara tradisioanl untuk mengawal atur pergerakan usus dan mengurangkan berat badan.
*tang mengurangkan berat badan tue aku suka sgt!!!

Tapi perlu diingatkan yang produk nie ada daun senna sebagai ramuan nya..so dr info yg aku dapat daun senna mmg untuk melawaskan pembuangan air besar..tp untuk mengelakkan pengantungan usus terhadap bahan ni..agak2 dlm seminggu dua ..cuba jarakkan pengambilan tea ni!! *semua produk kurus mcm ni la kan..

So hopefully aku dapat mengatasi masalah perut buncit ni...dah semakin seram aku tgk badan sendiri..!!
Chow Chin CHau...

10 comments:

heliconia on November 27, 2013 at 6:17 PM said...

Salam..just nak tya..drpd survey testimoni..ada efek samping pape tak ye?nak kurus...tapi takut nk guna produk...tq

heliconia on November 27, 2013 at 6:18 PM said...

Salam..just nak tya..drpd survey testimoni..ada efek samping pape tak ye?nak kurus...tapi takut nk guna produk...tq

Anonymous said...

kalo nak lebih berkesan koyakkan die punye teabag n curahkan serbuk2 tea tu dlm air untuk bancuh..bile nak minum kene tapis serbuk2 tu n terus minum.

Anonymous said...

So farr saya dh guna 3 weeks. Alhamdulillah jika mimum 10 mlm buang air besar about 5 or 6 am (bnyk) kali pertama. Kemudian ada gap after 3 hours 2nd time (sedikit) je. Tpi puas rsa yg makn mlm tdi semua keluar. Yg bagus sangat bila kaki saya dh tak sakit bila nk bangun esp during solat. Badan dh tk ada angin, rasa ringan n dh turun 3 kg. I feel healthy n not sleepy in the afternoon.

Anonymous said...

Betul2 i pernh tkoykkn tea bag n kna tpis lah..hasilnya lbh cepat sikt g tandas after 3 hours gitu.

keili on June 19, 2014 at 6:28 AM said...

i just blogged about my 1-week experience with NH Detoxlim Natual Clenx Tea. You can read it here :
http://twofronteeth.blogspot.com/2014/06/review-nh-detoxlim-natural-clenx-tea.html

Anonymous said...

Minta alamat/adresnya untuk beli natural tea clenx,saya dari indonesia.minta tolong informasinya ya,trima kasih

Unknown on October 19, 2015 at 4:42 AM said...

Di indonesia tidak ada... hiiikzz tolong info nyaa abang

Anonymous said...

Saja nak kongsi pengalaman. Saya pun haritu try clenxtea sbb haritu ayah saya sembelit thts y dia beli. Drpd takde siapa yg nak minum. Sy pun try. Mmg lps minum ,dia buang habis huhu. Mmg berulang alik 3 4 kali ke toilet. Tp badan mmg rasa ringan ja. Berat pun turun 2 kg huhu.

solidus on October 14, 2019 at 2:04 AM said...

Our goal is to minimize profit margins and make leather products  Best Crocodile Print Leather .

Post a Comment

 

Adam Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei