Wednesday, May 18, 2011

Tempat aku mencari REZEKI...

Posted by Nina Jamil. at 6:49 PM

Ni la tmpt keje aku,hari dtg melepak kt sini,tmpt keje aku ni cuma bajet hotel jer,walaupun tmpt dia kecik tp aku selesa la keja kt sini.Aku dh keja kt sini dh dkt 3 thn,aku rasa inilah tmpt keja aku yg aku boleh berthn pun,x mcm tmpt keje aku yg lain dulu,ada jer akaii aku,.x dtg la,mc la,lari blik awl la,mua ada,.tp mungkin dulu aku x ada rasa tanggungjwb,skrg ni dh ada little Adam,semuanya nk guna RM++ so bg aku skrg ni sehari x dtg kerja aku rasa rugi la sesgt..money its important for me lorhh!! Kat sini la aku belajar bertanggungjawab sbb aku bekerja utk membesarkan anak aku,x mcm dulu aku bekerja sbb nj g shopping n mengebat!! Aku pun xde feel nk resign lg,.coz aku suka berada disini...so moral disini. ...'LG BELUM TUTUP MATA,KERJA,KERJA,KERJA'..bekerjala jgnla nk harapkan mak bpk bg mkn jer..x malu ker??

0 comments:

Post a Comment

 

Adam Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei