Tuesday, March 8, 2011

Aku ini tak sempurna orangnya........

Posted by Nina Jamil. at 8:45 AM
Aku pernah pergi dahulu,
Aku pernah bersendirian,
Aku pernah bersendirian,
Aku pernah ditinggalkan,
dan Aku pernah cuba untuk meninggalkan...

Satu masa dahulu,
Aku pernah lemas,
Aku pernah mati,
Aku pernah putus asa,...

Hanya kerna kuturutkan kata hati,
Aku diannggap tidak sempurna,
Aku orang hina,
Aku dijeling dari lirik mata,
Aku dihentak kaki dari yg bisa melangkah...

Aku cuba gagahkan diri,.
Aku cuba bangun,
Aku cuba berdiri.
Aku cuba kuatkan diri untuk kembali,.
Aku cuba untuk bersama Kembali,..

Aku kini kembali ke asal ku..
Walau ada sedikit calar.
Aku lindung dari pandangan,
Adakala aku terluka,
Oleh herdikan yg mungkin tidak disengaja...

0 comments:

Post a Comment

 

Adam Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei